مشاوره طلاق در تبریز

مشاوره طلاق در تبریز : در چند دهه اخیر ازدواج و شروع زندگی جدید دوام طولانی تر داشت.اما متاسفانه امروزه آمار طلاق بسیار بالا رفته و  این می تواند دلایلی مانند ،مبتلا شدن به بیماری های روحی روانی،نامناسب بودن اوضاع اقتصادی،فشاری که از سوی رسانه های اجتماعی و بیگانه به ذهن مردم وارد شده و…. باعث ایجاد طلاق و عادی شدن آن در جامعه داشته باشد.

در مسئله طلاق دلایل بسیاری وجود دارد اما با رعایت نکات مشاوره ای از ابتدای ازدواج می تواند این از این اتفاق جلو گیری کند.

مشاوره تلفنی طلاق در تبریز

اما اگر تصمیم نهایی هم بر جدایی شده، بهتر است قبل آن با یک مشاوره خانواده در این زمینه صحبت کنید و نظرات و راهنمایی های او را هم جویا شوید.شما می توانید در این زمینه با مشاوره خانواده تلفنی ما تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی طلاق در تبریز

وقتی که زندگی زناشوی به تلخی می گراید زن و شوهر تنها کسانی نیستند که رنج می برند بچه ها نیز رنج می کشند در مطالعه ای که روی شصت و سه پیش دبستانی انجام دادم کودکانی که در محیط های آکنده از خصومت ها و مشکلات زناشویی رشد کرده بودند در طول زمان سطح هورمون استرس آن ها نسبت به سایر بچه ها رشد کرده بودند در طول زمان سطح هورمون استرس آن ها نسبت به سایر بچه ها رشد کرده بودند در طول زمان سطح هورمون استرس آن ها نسبت به سایر بچه ها رشد افراینده ای نشان می داد نمی دانیم نمیدانیم که آثار این استرس در درازمدت روی سلامت انها چگونه خواهد بود است.

با برسی انها در پانزده سالگی دیدیم که نسبت به همسالان خود موارد بیشتری از فرار مدرسه اندوه انزوا و اختلالات رفتاری (بخصوص رفتارهای تهاجمی)از خود نشان دادند و نتایج و نمرات تحصیلی نازل تری داشتند یک پیام مهم این مطالعات آن است که:<<عاقلانه نیست که فقط به خاطر بچه ها یک ازدواج بد را ادامه داد>>روشن است که رشد بچه ها در محیط آکنده از خصومت والدین بسیار زیان باری است متار که ی صلح آمیز به مراتب بهتر از زندگی زناشویی در میدان جنگ است.

اما متاسفانه طلاق ها به ندرت صلح آمیزند.آن خصومت دو طرف والدین اغلب حتی پس از متارکه نیز ادامه می یابد به همین علت روزگار بچه های طلاق نیز مثل بچه های گرفتار در دعوا های خانوادگی است.

طلاق مسئله ایست کاملا حیاتی که متاسفانه امروزه به دلایل مختلف بسیار عادی شده است.شما در این زمینه می توانید با مشاوره ما تماس بگیرید.