مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج

۶۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

مشاوره طلاق در دوران عقد

مشاوره طلاق در دوران عقد

مشاوره طلاق در دوران عقد: متاسفانه امروزه شاهد جدایی و طلاق در دوران عقد هستیم.اکثر طلاق ها در دوران عقد به دلیل اشتباه در انتخاب همسر اینده صورت میگیرد.

متاسفانه ازدواج های امروزه اکثرا تنها از روی احساسات انجام می شود و منطق و ملاک ها و معیار های خاصی زمینه ساز ازدواج نیست و  یکی دیگر از عامل مشکلات زناشویی دوران عقد عدم شناخت کافی زوجین از یک دیگر است.متاسفانه خانواده ها نیز دخالت زیادی در ازدواج فرزند ها نمیکنند و بیان آن ها این است که فرزندم تصمیم گیرنده است.

مشاوره طلاق در دوران عقد

مشاوره طلاق در دوران عقد

او باید زندگی مشترک را شروکند  پس هر تصمیمی که دوست دارد بگیرید و در این مواقع دخالتی در تصمیم گیری نمیکند.پیش از ازدواج ظاهر و خصوصیات خوب به چشم دختر و پسر می آید اما پس از ازدواج و زمانی که دیگر ترسی برای از دست دادن همدیگر ندارند شخصیت واقعی وباطن را نشان می دهند.

مشاوره طلاق در دوران نامزدی

مشاوره طلاق در دوران نامزدی : چرا در دوران نامزدی طلاق زیاد شده است؟دلایل اختلافات در دوران نامزدی چیست ؟

راه های حل مشکلات در دوران عقد چیست ؟ نکات مهم برای حفظ علاقه در دوران عقد چیست ؟

اصلی ترین دلایل در دوران عقد می تواند چند برابر شدن هزینه های ازدواج و شروع زندگی مشترک ، تفاوت بین ظاهر همسرمن با تصوراتی که نسبت به آن داشتیم ،طولانی شدن زمان و دوران عقد ، ازدواج های کور کورانه و عجله ای و…. باشد. یو پی اس

خوشبختانه امروزه استفاده از مشاوره پیش از ازدواج پر رنگ شده اما با این باز هم اغلب مردم قبل از زدواج از مشاوره و نکات مهم مشاوره استفاده نمی کنند.

شما عزیان می توانید برای دریافت مشاوره طلاق تلفنی و جدایی در دوران نامزدی با مشاوران اول مشاور تماس گرفته و راهنمایی های لازم را درایفت کنید.

برای ارتباط با مشاوره تلفنی خانواده فقط از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به پیش شماره و کد از سراسر کشور با شماره درج شده مرکز مشاوران اول مشاور تماس حاصل فرمایید.


مشاوره جنسی خانواده
روی دوستی خود در زندگی زناشویی تمرکز کنید
مشاوره زناشویی در کرج
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور

ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور

ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور به چه صورت است؟

شرایط ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور چیست؟

زمان ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور چه موقع است؟

در نوشته قبل مطالبی در مورد ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در اصفهان بیان کردیم.در این نوشته سعی داریم به بررسی ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور بپردازیم.

نوشته مرتبط:

 تراز قبولی تکمیل ظرفیت هوشبری دانشگاه آزاد ۹۶

رشته هوشبری از جمله رشته های گروه پیراپزشکی محسوب می شود که به دلیل بازارکار آینده و موقعیت اجتماعی از استقبال بالای جوانان و داوطلبان متمایل به تحصیل در دانشگاه برخوردار است.

چند سالی است که دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش و ثبت نام بدون کنکور داوطلبان و متقاضیان می کند.ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود.بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای هر داوطلب دو کارنامه صادر می شود که یکی مبوط به انتخاب رشته دانشگاه سراسری است و دیگری مربوط بهانتخاب رشته دانشگاه آزاد محسوب می شود.

بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور نوبت به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری می رسد.دانشگاه آزاد در دو نوبت نیم سال تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

مهرماه زمان شروع نیم سال تحصیلی اول و بهمن ماه زمان شروع نیم سال تحصیلی دوم است.برای ثبت نام باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و بعد از خرید کارت اعتباری نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنید.

شرایط ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور

رشته های فنی مهندسی،علوم انسانی،ادبیات،هنر و کاردانش به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می شوند ولی رشته های گروه تجربی نظیر رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود.از جمله این رشته ها رشته هوشبری است که نه تنها در دانشگاه آزاد بلکه در هیچ کدام از دانشگاه های سراسر کشور به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

مشاوره اختلاف زناشویی در سال اول

مشاوره اختلاف زناشویی در سال اول

صحبت کردن در مورد مشکلات شما با یک مشاور ازدواج ممکن نیست آسان باشد. جلسات ممکن است در سکوت گذارده شوند، همانطور که شما و شریک زندگی خود را بیش از اشتباهات درک شده مشاهده کرده اید. یا شما ممکن است دعوا خود را با شما، فریاد و بحث در طول جلسات. هر دو خوب هستند درمانگر شما می تواند به عنوان واسطه یا داور عمل کند و به شما کمک کند تا احساسات و آشفتگی را کنار بگذارید. مشاور شما برای ازدواج نباید در این اختلافات متضرر شود سئو

پس از چند جلسه، ممکن است رابطه شما بهبود یابد. از سوی دیگر، در نهایت شما ممکن است کشف کنید که تفاوت های شما واقعا غیرقابل قبول هستند و بهتر است رابطه خود را پایان دهید.

اگر شرکای شما حاضر به شرکت در جلسات مشاوره ازدواج نباشند چه؟ شما می توانید با خودتان بروید ممکن است بیشتر به چالش کشیدن روابط زناشویی زمانی که تنها یک شریک مایل به رفتن به درمان باشد. اما شما هنوز هم می توانید از یادگیری بیشتر در مورد واکنش های خود و رفتار در رابطه با آن بهره مند شوید.

مشاوره خانواده رایگان تلفنی
مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی رایگان

بررسی اجمالی

مشاوره ازدواج، همچنین به نام زوج درمان، نوعی روان درمانی است. مشاوره ازدواج به زوج های همه انواع کمک می کند تا درگیری ها را حل و فصل و روابط خود را بهبود بخشد. از طریق مشاوره ازدواج، می توانید تصمیمات متفکرانه ای در مورد بازسازی و تقویت روابط خود یا راه های جداگانه ای ایجاد کنید.

مشاوره ازدواج اغلب توسط پزشکان مجاز شناخته شده به عنوان متاهلان و متخصصین خانواده ارائه می شود. این درمانگران دارای فارغ التحصیلان و یا مدرک کارشناسی ارشد هستند - و بسیاری از آنها برای دریافت اعتبارنامه توسط انجمن آمریکایی برای ازدواج و خانواده درمانی (AAMFT) انتخاب می شوند.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. مشاوره ازدواج به طور معمول شامل هر دو شرط است، اما گاهی اوقات یک شریک تصمیم می گیرد تا تنها با یک درمانگر کار کند. برنامه درمان خاص به وضعیت بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

بیشترین عوامل اختلافات زناشویی

بیشترین عوامل اختلافات زناشویی

درگیری های فرهنگی

امور مالی

بیکاری

خانواده های مخلوط

مشکلات ارتباطی

مشکلات جنسی

تعارض در مورد پرورش کودک

ناباروری

خشم

تغییر نقش، مانند بازنشستگی

خشونت خانگی

مشاوره ازدواج نیز ممکن است در موارد خشونت خانگی یا سوء استفاده مفید باشد. با این حال، اگر سوء استفاده یا خشونت تا جایی که شما برای امنیت خود و یا فرزندان خود می ترسید، افزایش یافته است، با پلیس یا یک پناهگاه یا مرکز بحران تماس بگیرید. برای حل این مشکلات به مشاوره ازدواج تکیه نکنید

تقویت اوراق قرضه

شما نیازی به داشتن یک رابطه دشوار به دنبال درمان نیستید. مشاوره ازدواج همچنین می تواند به زوج هایی که به سادگی می خواهند اوراق قرضه خود را تقویت کنند و به درک بهتر یکدیگر کمک کنند کمک کند. مشاوره ازدواج نیز می تواند به زوج هایی که قصد ازدواج دارند کمک کند. این مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما در درک عمیق تر یکدیگر کمک کند و تفاوت ها را قبل از اینکه یک اتحادیه در اختیار شما قرار گیرد را حل کند.

مشاوره ازدواج چگونه کار می کند؟

  • ثبت نام رشته مهمانداری بدون کنکور

    1 روز ago
  • مشاوره ازدواج به طور معمول به همراه همسران یا همسران برای جلسات درمان مشترک انجام می شود. مشاور یا درمانگر به زوج ها کمک می کند تا منابع مناقشات خود را دقیق و درک کنند و سعی در حل آنها داشته باشند. شما و همسرتان هر دو بخش خوب و بد روابط خود را تجزیه و تحلیل کنید.

     

    مشاوره ازدواج می تواند به شما در یادگیری مهارت ها برای تقویت روابط شما کمک کند. این مهارتها ممکن است شامل ارتباط آشکار، حل مسئله با یکدیگر و بحث در مورد تفاوتها منطقی باشد. در بعضی موارد، مانند بیماری روحی یا سوء مصرف مواد، مشاور شما برای ازدواج با دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی خود می تواند طیف کاملی از درمان را ارائه دهد.

    مراکز مشاوره خانواده رایگان در مشهد مشاوره جنسی خانواده مشاوره خانواده در شهرک غرب



    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    مشاوره ازدواج رایگان

    برای اداره درگیری ها و استرس، زوج ها بعضی اوقات به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود روابط کمک می کنند. درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید. چه کسی می تواند از مشاوره ازدواج بهره مند شود؟

    بیشتر ازدواج ها و روابط دیگر کامل نیستند. هر فرد ایده ها، ارزش ها، نظرات و تاریخ شخصی خود را به یک رابطه ارایه می دهد و همیشه آنها را با همسر خود مطابقت نمی دهد. این تفاوت ها لزوما به این معنی نیست که رابطه شما در معرض تعارض است. برعکس، تفاوت ها می توانند مکمل باشند - شما می دانید که در مورد متضاد جذب شده است. این تفاوت ها همچنین می توانند به مردم درک، احترام و پذیرش دیدگاه ها و فرهنگ های مخالف کمک کنند.

  • مشاوره ازدواج در بابل
  • اما روابط را می توان آزمایش کرد. تفاوت ها و عادت هایی که بعد از یک بار با آن روبرو می شوید، ممکن است بعد از مدت زمان هم با اعصاب شما روبرو شوند. گاهی اوقات مسائل خاص، مانند امور غیرمعمول یا از دست دادن جاذبه جنسی، مشکلی در رابطه ایجاد می کنند. بار دیگر، فروپاشی تدریجی ارتباط و مراقبت وجود دارد.

    بدون توجه به علت، پریشانی در رابطه می تواند تنش، تنش، غم، نگرانی، ترس و مشکلات دیگر ایجاد کند. شما ممکن است امیدوارم روابط خود را فقط با خود برطرف کنید. اما برای غرق شدن، یک رابطه بد ممکن است فقط بدتر شود و در نهایت منجر به مشکلات جسمی یا روحی مانند افسردگی شود. روابط بد نیز می تواند مشاغل مربوط به شغلی ایجاد کند و بر سایر اعضای خانواده تاثیر بگذارد یا حتی دوستی هایی را نیز به همراه داشته باشد که مردم احساس می کنند که مجبورند طرفهایشان را انتخاب کنند.

    در اینجا مسائل معمولی است که مشاوره ازدواج می تواند به شما و همسر یا همسرتان کمک کند:

     

    وفاداری

    طلاق

    سوء مصرف مواد

    شرایط فیزیکی یا روانی

    مسائل مربوط به همان رابطه جنسی


    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    مشاوره ازدواج تلفنی

    مشاوره ازدواج تلفنی

    مشکلات ارتباطی، جنس، خشم، حتی بیماری ممکن است به مشکلات در ازدواج یا رابطه کمک کند. برای اداره درگیری ها و استرس، زوج ها بعضی اوقات به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود روابط کمک می کنند. درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید.

    شریک زندگی شما از کار به خانه می آید، یک کیک بو داده برای کابینه مشروب می کند و سپس سکوت می کند. شما برای هفته ها مکالمه واقعی نداشته اید چند استدلال در مورد پول و یا در اواخر شب، مطمئنا، اما هیچ قلب به دل. ارتباط جنسی؟ آن چیست؟

    رابطه شما بر روی سنگ ها است و شما هر دو آن را می دانید. اما شما مطمئن نیستید که چگونه چیزها را حل کنید - یا اگر واقعا میخواهید.

    ممکن است زمان برای مشاوره ازدواج باشد. مشاوره ازدواج می تواند به شما در بازسازی روابط شما کمک کند. یا تصمیم بگیرید که اگر هر دو را تقسیم کنید بهتر است. در هر صورت، مشاوره ازدواج می تواند به شما در درک بهتر روابط شما کمک کند و تصمیمات خوبی را بیاموزید.

    مشاوره ازدواج چیست؟

    مشاوره ازدواج، همچنین به معنای زوجین درمانی است، به زوج ها کمک می کند - ازدواج یا عدم درک و حل و فصل اختلافات و بهبود رابطه آنها. مشاوره ازدواج زوج ها ابزارهایی برای برقراری ارتباط بهتر، مذاکره در مورد تفاوت ها، حل مشکل و حتی راه حل صحیح است.

    مشاوره روانشناسی

    مشاوره خانواده آنلاین

    مشاوره کسری خدمت

    مشاوره خانواده تلفنی رایگان

    مشاوره قبل از ازدواج

    مشاوره کودک تلفنی رایگان

    مشاوره روابط زناشویی

    مشاوره ازدواج معمولا توسط متخصصین مجاز شناخته شده به عنوان متاهلان و متخصصان خانواده ارائه می شود. این درمانگران همان خدمات بهداشت روانی را به عنوان درمانگرهای دیگر ارائه می دهند، اما با تمرکز خاص - رابطه دوگانه.

    مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. شما ممکن است فقط چند جلسه برای کمک به یک بحران در هوا داشته باشید. یا ممکن است چند ماه به مشاوره ازدواج نیاز داشته باشید، خصوصا اگر رابطه شما خیلی بدتر شده است. همانند روان درمانی فردی، معمولا یک مشاور یکبار ازدواج را یک بار در هفته می بینید.

  • بهینه سازی نظرات وردپرس
  • ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    مشاوره جنسی خانواده

    مشاوره جنسی خانواده

    مشاوره جنسی خانواده و اینکه مسائل مهم جنسی که باید پیش از ازدواج اطلاعات داشته باشیم راجب آنپیش می آید که در هنگام نامزدی از بازگو کردن مسائل زناشویی طرفین خجالت می کشند با این حال باید طرفین بتوانند این موضوعات را مطرح کنند و می توان این را به جد بیان کرد که آگاهی نداشتن به مسائل جنسی می تواند تهدید کننده باشد تا حدودی.

    با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما کمک کنید…

    این  موضوعاتی که یان میکنیم می تواند تمامی موضوعات مسائل زناشویی را در بر بگیرد از مسائل جنسی تا مسائل زناشویی دیگر.

    موضوع اولی که مورد بحث قرار می گیرد شناخت از جنس مخالف است اینکه تا چه حد جنس مخالف خود و ویژگی های آنرا میشناسیم؟

    تهعد در ازدواج به چه معناست؟

    آیا تعهد شامل تعهد داشتن به مسائل جنسی می شود یا خیر؟

    همسر مورد علاقه شما چه ویژگی های جنسی باید داشته باشد؟

    همسر شما در رابطه زناشویی چه مسائلی را باید رعایت کند؟

    اینکه در رابطه زناشویی چه انتظاراتی از همسر خود دارید؟

    مشاوره تلفنی جنسی خانواده

    برای پاسخ دادن به این سوالات شما می توانید با سامانه مرکز مشاوره خانواده و زوج  درمانی مالیم تماس بگیرید و از مشاوره و صحبت های مشاوران ما در این سامانه بهره مند شوید.

    از نظر مشاوره جنسی باید ابتدا زوجین خود بتوانند به دور از خجالت با یکدیگر در رابط این موضوعات صحبت کنند.تا بتوانند شناخت دقیقی از طرف مقابل به دست آورند.اینکه چگونه و چه سوالاتی می پرسیدبه خودتان بستگی دارد.

    مولفه دیگری که پیش از ازدواج مهم می باشد سن می باشد در بعضی از خانواده سن بسیار مهم می باشد اما باید توجه داشت که آیا فرد به سن جنسی رسیده است یا خیر چون این امر بسیار مهم می باشد.

    به طور مثال بهتر است زن 4 تا 5 سال از مرد کوچکتر باشد اما شده که در بعضی ازدواج ها این میزان تفاوت کمتر و یا زن حتی بزرگ تر از مرد بوده است وازدواج موفقی داشته اند.

    برای آگاهی لازم در این خصوص شما می توانید با سامانه تلفنی مشاوره ای تماس حاصل فرمایید باشد که بتوانیم شما را در امر ضروری ازدواج راهنمایی کرده باشیم.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    باطری لیفتراک برقی

    باطری لیفتراک برقی

    باطری لیفتراک برقی و اینکه یک لیفتراک برقی طراحی شده است که برای یک حرکت کار می کند و پس از شارژ یا شارژ بعدی شارژ می شود میشه از روش های ایمنی خاص تسهیلات خود پیروی کنید.باطری لیفتراک برقی  توصیه های سازنده شارژر را برای اتصال و از بین بردن کابلها و برای کارکرد مناسب تجهیزات خود دنبال کنید.

    قبل از تلاش برای تغییر یا شارژ کردن باطری ها، کامیون ها را درست قرار دهید و ترمز را اعمال کنید.

    سیستم تامین برق اضطراری

    هنگام بلند کردن باتری از یک پرتو بالابر یا وسایل معادل آن استفاده کنید. از یک زنجیر با دو قلاب استفاده نکنید. این ممکن است باعث تحریف و آسیب داخلی شود.

    باتری های شارژ شده در منطقه شارژ شده باتری را شارژ کنید.

    امکانات برای تخلیه و خنثی کردن الکترولیت ریخته شده برای حفاظت از آتش، برای محافظت از دستگاه شارژ از آسیب های کامیون ها و تهویه مناسب برای پراکندگی دود از باطری های گازسوز فراهم می شود.

    فروش باطری لیفتراک برقی

    هنگام شارژ باتری، اسید را به آب بمالید. هرگز آب را به اسید تبدیل نکنید.

    مراقبت باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که کلاه های خروجی کار می کنند. پوشش (ها) باتری (یا محفظه) باید باز شود تا گرما را از بین ببرد.

    ممنوعیت سیگار کشیدن در منطقه شارژ

    اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شعله های آتش، جرقه و یا قوس الکتریکی در مناطق شارژ باتری انجام دهید.

    باطری لیفتراک قبل از شارژ کردن تمام جواهرات فلزی را حذف کنید. ابزار و دیگر اشیاء فلزی باید از بالای باطری های پنهان نگه داشته شوند.

    از تجهیزات حفاظتی شخصی (محافظ صورت، عینک ایمنی، دستکش نئوپرن و یا لاستیک و پیشانی) استفاده کنید.

    در جایی که چشم ها یا بدن هر فرد ممکن است در معرض مواد خورنده آسیب پذیر قرار گیرد، امکانات مناسب برای تخلیه سریع یا ریختن چشم ها و بدن باید در محل کار برای استفاده فوری اضطراری ارائه شود.

    سطح الکترولیت قبل از شارژ را بررسی کنید. ضریب جاذبه مخصوص هیدرومتر را در ورود به سیستم ثبت کنید. سلول خلبان را بررسی کنید

    سطح آب را بررسی کنید. قبل از شارژ کردن آب را اضافه نکنید. ثبت نام در سرویس

    ولتاژ را بررسی کنید اگر باتری دارای دریچه های مهر و موم شده است، با جریان بیش از 25 آمپر جریان شارژ نکنید.

    باتری فقط در خدمت باقی بماند، زیرا همچنان قدرت را عرضه می کند.

    از ساعتهای خدمات در توصیه های سازنده تجاوز نکنید.

    بیش از حد شارژ یا باطری شارژ نکنید

    اجتناب از تخلیه باطری فراتر از سطح تخلیه سازنده. این می تواند موجب آسیب دائمی باتری شود و عمر باتری را بطور قابل توجهی کاهش دهد.

    باتری های مصرف شده، زباله های خطرناک هستند، مگر اینکه آنها به درستی در یک ذوب ریخته گری یا باطری بازیافت شوند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    میخام بیام صفحه اول گوگل

    میخام بیام صفحه اول گوگل

    راه اندازی سایت های وردپرس آسان است، به طور مناسب بهینه سازی آنها برای جستجوگرها نیست. وردپرس برای جستجوگرها از جعبه مناسب است، به ویژه نسخه های جدید. اما هنوز محدوده ای وجود دارد که بیت “مناسب” را به “عالی” تبدیل کند.

    سئو تنها به ساختن لینک کم کیفیت و کلمات کلیدی مبهم محدود نمی شود.

    این به معنای واقعی کلمه یک تکامل در دهه گذشته بوده است و هرگز متوقف نخواهد شد. در این مقاله، به طور تصادفی، 31 راه ساده برای بهینه سازی جستجوگرها از وبلاگ وردپرس شما را در اختیار شما قرار می دهد.

    علاوه بر 7 تاکتیک مدرن سئو که برای هر وبسایت قابل استفاده است، اگر می خواهید وبلاگ و سایت وردپرس خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بالاتر رتبه بندی کنید، در اینجا چند چیز است که باید در نظر داشته باشید:

    شروع با وبلاگ وردپرس خود

    میخام بیام صفحه اول گوگل در 3 ماه

    وردپرس-موتور جستجو-دید

    هنگامی که شما یک وبلاگ جدید ایجاد می کنید، می توانید از ” موتورهای جستجوگر دلسرد شدن از نمایه سازی این سایت ” از وردپرس استفاده کنید تا زمانی که شما با کار بر روی ساختار وبلاگ و آماده شدن آن به کار خود ادامه دهید.

    هنگامی که این گزینه را فعال کرده اید، موتورهای جستجو (ربات ها) را به رها کردن صفحات شما (از robots.txt) غیر فعال می کند. وردپرس همچنین شامل برچسب های rel = “noindex” و rel = “nofollow” در صفحات وبلاگ شما می باشد، به طوری که آنها توسط موتورهای جستجوگر نمایه نشوند تا زمانی که شما آنها را بخواهید.

    این مفید است زیرا اکثر وبلاگ نویسان تمایل دارند پست WordPress را به طور پیش فرض «Hello World» حذف کرده و ساختار permalink و همه آنها را نیشگون بگیرند؛

    در غیر این صورت تعداد زیادی از 404 خطا یافت نشدند که در Google Webmaster Tools نشان داده شوند.

    تغییر ساختار به طور پیش فرض permalinks

    وردپرس-permalink-ساختار

    به طور پیش فرض، وردپرس از ” perpins [id] ” برای پست ها استفاده می کند.

    این موتور جستجوگر دوستانه نیست و شما فرصتی را برای قرار دادن چند کلیدواژه مهم در پست های permalink از دست می دهید اگر شما به یک ساختار permalink مبتنی بر متن تغییر نخواهید کرد.من ترجیح می دهم فرمت ‘باشد، اما شما می توانید ساختار مشابه دیگری را انتخاب کنید.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور

    آموزش رایگان سئو وردپرس

    آموزش رایگان سئو وردپرس

    آموزش رایگان سئو وردپرس و اینکه ما می دانیم ایده بهینه سازی برای وردپرس سئو می تواند برای مبتدیان تهدید کننده باشد، به خصوص اگر شما یک تکنسین حرفه ای نیستید.

    اما نگران نباشید – لازم نیست پیچیده شود. از اینجا شروع کنید تا اصول اولیه را بیاموزید، و سپس می توانید آنها را به وب سایت خود اضافه کنید.

    برای اموزش سئو و کاراموزی رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

    جستجوگرها چیست؟

    سئو یک مخفف است که برای بهینه سازی موتور جستجو ایستاده است. این یک استراتژی است که توسط صاحبان وب سایت ها برای ترافیک بیشتر با رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو استفاده می شود.

    سئو سایت موتور جستجو در مورد فریب گوگل یا بازی سیستم نیست. این به سادگی در مورد ایجاد یک وب سایت است که کد و قالب بندی بهینه سازی شده است که باعث می شود موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت شما آسان باشد.

    آموزش سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه

    هنگامی که افراد در وب برای موضوعاتی که درباره آن می نویسید جستجو می کنند، محتوای جستجوی بهینه موتور جستجوی خود را در نتایج جستجو بالا می برد و شما بیشتر از طریق وبسایت خود را کلیک می کنید.

    چرا سئو مهم است

    موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند.

    گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک و رتبه بندی صفحات مناسب در نتایج جستجو استفاده می کنند. اما این الگوریتم ها کامل نیستند – آنها هنوز به کمک شما نیاز دارند تا بدانند که محتوای شما چیست.

    اگر محتوای شما بهینه سازی نشده باشد، موتورهای جستجو نمی دانند چگونه آن را رتبه بندی کنند. هنگامی که افراد برای مباحثی که درباره آن می نویسید جستجو می کنند، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و شما تمام این ترافیک را از دست خواهید داد.

    برای همه صاحبان کسب و کار مهم است که موتور جستجوی وب سایت خود را دوستانه بنویسند، به طوری که آنها می توانند ترافیک جستجو خود را به حداکثر برسانند.

    مبانی وردپرس سئو

    سئو می تواند فنی باشد، اما لازم نیست که باشد. فقط یادگیری چند نکات اساسی سئو برای بهینه سازی سایت شما می تواند به افزایش قابل ملاحظه ای در ترافیک وب سایت شما کمک کند.

    برای استفاده از تکنیک های زیر لازم نیست که نابغه تکنیکی باشید. اگر شما قبلا از وردپرس استفاده می کنید، پس شما آنچه را که می خواهید انجام می دهید!

    بیایید شروع به بهینه سازی وب سایت خود کنیم.

    تنظیمات ظاهر سایت خود را بررسی کنید

    وردپرس با یک گزینه داخلی ساخته شده است تا وب سایت شما را از موتورهای جستجو پنهان کند. هدف از این گزینه این است که قبل از آماده شدن برای عموم، وقت خود را برای کار در وب سایت خود بگذارید.

    با این حال، گاهی اوقات این گزینه می تواند به طور تصادفی مورد بررسی قرار گیرد و باعث می شود وب سایت شما در موتورهای جستجو قابل دسترس نباشد.

    اگر وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این گزینه بدون علامت گذاری شده باشد.

    به سادگی در منطقه مدیریت سایت وردپرس خود وارد شوید و از تنظیمات » صفحه خواندن بازدید کنید .

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    اول مشاور