مشاوره جنسی خانواده

مشاوره جنسی خانواده و اینکه مسائل مهم جنسی که باید پیش از ازدواج اطلاعات داشته باشیم راجب آنپیش می آید که در هنگام نامزدی از بازگو کردن مسائل زناشویی طرفین خجالت می کشند با این حال باید طرفین بتوانند این موضوعات را مطرح کنند و می توان این را به جد بیان کرد که آگاهی نداشتن به مسائل جنسی می تواند تهدید کننده باشد تا حدودی.

با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما کمک کنید…

این  موضوعاتی که یان میکنیم می تواند تمامی موضوعات مسائل زناشویی را در بر بگیرد از مسائل جنسی تا مسائل زناشویی دیگر.

موضوع اولی که مورد بحث قرار می گیرد شناخت از جنس مخالف است اینکه تا چه حد جنس مخالف خود و ویژگی های آنرا میشناسیم؟

تهعد در ازدواج به چه معناست؟

آیا تعهد شامل تعهد داشتن به مسائل جنسی می شود یا خیر؟

همسر مورد علاقه شما چه ویژگی های جنسی باید داشته باشد؟

همسر شما در رابطه زناشویی چه مسائلی را باید رعایت کند؟

اینکه در رابطه زناشویی چه انتظاراتی از همسر خود دارید؟

مشاوره تلفنی جنسی خانواده

برای پاسخ دادن به این سوالات شما می توانید با سامانه مرکز مشاوره خانواده و زوج  درمانی مالیم تماس بگیرید و از مشاوره و صحبت های مشاوران ما در این سامانه بهره مند شوید.

از نظر مشاوره جنسی باید ابتدا زوجین خود بتوانند به دور از خجالت با یکدیگر در رابط این موضوعات صحبت کنند.تا بتوانند شناخت دقیقی از طرف مقابل به دست آورند.اینکه چگونه و چه سوالاتی می پرسیدبه خودتان بستگی دارد.

مولفه دیگری که پیش از ازدواج مهم می باشد سن می باشد در بعضی از خانواده سن بسیار مهم می باشد اما باید توجه داشت که آیا فرد به سن جنسی رسیده است یا خیر چون این امر بسیار مهم می باشد.

به طور مثال بهتر است زن 4 تا 5 سال از مرد کوچکتر باشد اما شده که در بعضی ازدواج ها این میزان تفاوت کمتر و یا زن حتی بزرگ تر از مرد بوده است وازدواج موفقی داشته اند.

برای آگاهی لازم در این خصوص شما می توانید با سامانه تلفنی مشاوره ای تماس حاصل فرمایید باشد که بتوانیم شما را در امر ضروری ازدواج راهنمایی کرده باشیم.