میخام بیام صفحه اول گوگل

راه اندازی سایت های وردپرس آسان است، به طور مناسب بهینه سازی آنها برای جستجوگرها نیست. وردپرس برای جستجوگرها از جعبه مناسب است، به ویژه نسخه های جدید. اما هنوز محدوده ای وجود دارد که بیت “مناسب” را به “عالی” تبدیل کند.

سئو تنها به ساختن لینک کم کیفیت و کلمات کلیدی مبهم محدود نمی شود.

این به معنای واقعی کلمه یک تکامل در دهه گذشته بوده است و هرگز متوقف نخواهد شد. در این مقاله، به طور تصادفی، 31 راه ساده برای بهینه سازی جستجوگرها از وبلاگ وردپرس شما را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر 7 تاکتیک مدرن سئو که برای هر وبسایت قابل استفاده است، اگر می خواهید وبلاگ و سایت وردپرس خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بالاتر رتبه بندی کنید، در اینجا چند چیز است که باید در نظر داشته باشید:

شروع با وبلاگ وردپرس خود

میخام بیام صفحه اول گوگل در 3 ماه

وردپرس-موتور جستجو-دید

هنگامی که شما یک وبلاگ جدید ایجاد می کنید، می توانید از ” موتورهای جستجوگر دلسرد شدن از نمایه سازی این سایت ” از وردپرس استفاده کنید تا زمانی که شما با کار بر روی ساختار وبلاگ و آماده شدن آن به کار خود ادامه دهید.

هنگامی که این گزینه را فعال کرده اید، موتورهای جستجو (ربات ها) را به رها کردن صفحات شما (از robots.txt) غیر فعال می کند. وردپرس همچنین شامل برچسب های rel = “noindex” و rel = “nofollow” در صفحات وبلاگ شما می باشد، به طوری که آنها توسط موتورهای جستجوگر نمایه نشوند تا زمانی که شما آنها را بخواهید.

این مفید است زیرا اکثر وبلاگ نویسان تمایل دارند پست WordPress را به طور پیش فرض «Hello World» حذف کرده و ساختار permalink و همه آنها را نیشگون بگیرند؛

در غیر این صورت تعداد زیادی از 404 خطا یافت نشدند که در Google Webmaster Tools نشان داده شوند.

تغییر ساختار به طور پیش فرض permalinks

وردپرس-permalink-ساختار

به طور پیش فرض، وردپرس از ” perpins [id] ” برای پست ها استفاده می کند.

این موتور جستجوگر دوستانه نیست و شما فرصتی را برای قرار دادن چند کلیدواژه مهم در پست های permalink از دست می دهید اگر شما به یک ساختار permalink مبتنی بر متن تغییر نخواهید کرد.من ترجیح می دهم فرمت ‘باشد، اما شما می توانید ساختار مشابه دیگری را انتخاب کنید.