ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران

ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران در جهت آماده کردن بستر ادامه تحصیل برای متقاضیان دانشگاه انجام می شود.در سنوات گذشته دانشگاه های آزاد و واحدهای مختلف دانشگاه های علمی کاربردی در مقاطع مختلف در دو نیم سال مهرماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند

در این نوشته سعی داریم مختصری در مورد شرایط و نحوه ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران مطالبی را برای شما بیان کنیم.

باید متذکر شویم که ثبت نام و نام نویسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی دغدغه ترین راه برای ورود به دانشگاه آزاد محسوب می شود.

رشته مکانیک جزء رشته های فنی مهندسی به حساب می آید که غالبا تمامی رشته های فنی مهندسی نظیر مهندسی برق،مهندسی مکانیک،مهندسی معماری، مهندسی شیمی،کلیه رشته های علوم انسانی نظیر مانند حقوق،روانشناسی،مدیریت و حسابداری،همه رشته های هنری و رشته های گروه آزمایشی زبان و تعدادی از رشته های گروه علوم تجربی نظیر زیسشت شناسی،شیمی،مهندسی کشاورزی و شیلات به صورت بدون کنکور در دانشگاه های آزادبه صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

در مقابل رشته های گروه پزشکی نظیر پزشکی،داروسازی،دندان پزشکی ،دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی به صورت بدون کنکور در هیچ دانشگاهی اقدام به جذب دانشجو نمی کنند.در نتیجه تنها راه ورود به این رشته ها قبولی در آزمون کنکور و شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد  و دانشگاه سراسری می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر از اواخر مرداد شروع شده و تا اوایل مهرماه نیز ادامه می یابد.و برای ورودی بهمن از اواخر آذر تا اواخر دی ماه می باشد.ثبت نام دانشگاه بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

اگر سوالی پیرامون ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران دارید می توانید با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم بهره ببرید.

باید خاطر نشان کنیم شرایط ثبت نام تنها مدارک تحصیلی مورد نیاز است و شرط معدل چند سالی است که از شروط ثبت نام بدون کنکور حذف شده است.

مشاوره خانواده در رشت

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.