رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ :گروه مشاوره مالیم قصد دارد در خصوص تکمیل ظرفیت برای داوطلبانی که می خواهند شانس خود را برای حضور در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود امتحان کنند،به طور کامل و جامع توضیح دهد.شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین متخصص مالیم گروه تماس حاصل فرمایید و یا در صفحات زیر جواب سوال های خود را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در مورد

مشاوره حل مشکلات خانوادگی

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد        دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد         ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 

با مشاورین متخصص مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

گروه مشاورین مالیم همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ۹۶

دکتر حسین زاده  لطفی یادآور شد: داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند مجاز هستند که متناسب با مجموعه امتحانی خود تا حداکثر تا ۲۰ رشته و محل دانشگاهی را انتخاب کنند. هیچ کدام از متقاضیان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت مراحل قبلی آزمون کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام نموده‌اند،نمی توانند در این مرحله از ثبت نام تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ۹۶ دکتری تخصصی

دکتر فرهاد لطفی با اشاره به اینکه ثبت نام رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ تا ساعت ۱۲ شب چهارشنبه ۲۹ دی ماه ادامه دارد، افزود: متقاضیانی که در کنکور دکتری تخصصی سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و آماده حضور در مصاحبه شده اند می توانند در رشته گرایشی که مرحله مصاحبه را انجام دادند حداکثر تا ۲۰ محل دانشگاهی را انتخاب کنند.

به گفته معاون آمورشی دانشگاه ، هیچ کدام ازدازطلبان پذیرفته شده مراحل قبلی آزمون دکتری تخصصی ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی مکان  پذیرش قبلی خود ثبت نام کرده اند ، نمی توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت رشته خود اقدام کنند.