مشاوره روابط زناشویی

مشاوره روابط زناشویی:اصلی ترین بخش ازدواج کیفیت روابط روابط زناشویی است.اگر زوجین یا یکی از آن ها رغبت وعلاقه خود را در روابط زناشویی از دست دادند تکلیف چیست؟ آمارمشاوره روابط زناشویی  نشان می دهد که درصد بالایی از ازدواج ها که به چنین وضعی دچار می شوند منجربه طلاق می شوند.

در این نوشته می خواهیم به بررسی مسائلی از قبیل گرم کردن کانون سرد خانواده به دلیل مشکلات جنسی ،افزایش لذت آقایان در روابط زناشویی ،نقاط تحریک پذیر آقایان و رفتار موثر در روابط جنسی بپردازیم.

در این مقاله 3 راه حل برای احیای دوباره روابط جنسی و زناشویی لا نکات مشاوره جنسی بیان کرده ایم.مراحل زیر را دنبال کنید.

برای کسب راهنمایی در مورد روابط درست زندگی مشترک بر مرکز مشاوره روابط زناشویی کلیک کنید

مرکز مشاوره مشکلات زناشویی خوب ابتدا مشکلات و مسائل فرد را شناسایی و ریشه یابی می کنند،به دنبال آن خصوصیات و ویژگی های فرد را شناسایی می کنند و سپس راه کارهای مناسب در جهت راهنمایی آنان به مسیر زندگی خوب ارائه می دهد.

نکات مشاوره روابط زناشویی

1.به خود متکی باشید

فرقی ندارد که همسر شما چقدر به شما علاقه دارد و تمایل داشته باشد در روابط زناشویی نیاز شما را برطرف کند،باید این مطلب را بدانید که شور و هیجان جنسی همسر شما به هیچ وجه شبیه شما نیست.در نتیجه توقع غیرمنطقی است که هر زمان شما نیاز و تمایل جنسی داشتید خود را در اختیار شما قرار دهد.باید تمرین کنید گهگاهی نیازهای خود را کنترل کنید.

البته باید زوجین در روابط جنسی و زناشویی انرژی لازم را صرف کنند ولی زمان هایی وجو دارد که یک طرف آمادگی و شرایط لازم برای برقراری رابطه جنسی را ندارند.این اتفاق کاملا طبیعی است.با وجود اینکه همسرتان برای درک شما و نیازهایتان باید تلاش کند شما نیز باید این شرایط را درک کنید و توقع بی جا نداشته باشید.

2.تنوع مزه ی زندگی است

معمولا بعد از گذشت مدت زمانی روابط زناشویی دچار یکنواختی می شود.حتی اگر فردی که بسیار طالب رابطه جنسی است،در صورت یکنواخت شدن از آن دلزده می شود.

اگر در روابط زناشویی خود لین موضوع را مشاهده کردید بهتر است کمی تنوع را وارد رابطه خود کنید.برای این کار بهتر است کمی خلاق باشید.

-دائما مکانی جدید برای معاشقه خود انتخاب کنید.

-لباس های زیر جدید،مناسب و تحریک کننده بخرید.

-از عطر خوشبو و تحریک کننده استفاده کنید.

-حتما موارد بهداشتی و نظافت شخصی خود را رعایت کنید.زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانگر این است که به شریک جنسی خود اهمیت می دهید.

-در اکثر اوقات برای شروع معاشقه مرد پیش قدم می شود.گاهی خوب است زن پیش قدم شود.

-در روابط زناشویی بهتر است از حرکات تحریک آمیز و ناز و عشوه زنانه استفاده کنید.

-از نکات مهم در زمان معاشقه این است که به آرامی و مهربانی با او صحبت و رفتار کنید.سعی کنید با حرکات خود همسر خود را تحریک کنید و به آرامی به او نزدیک شوید.این کار موجب می شود همسرتان نشانه عشق و محبت را در شما ببیند.

-مهم ترین تکنیک تحریک همسر بوسیدن نقاط حساس اوست.بوسیدن لب ،صورت ،لاله گوش ،گردن و واژن..باید بتوانید نقاط حساس همسر خود را به خوبی پیدا کنید.

-تحریک فقط از طریق فیزیکی صورت نمی گیرد بلکه با سخنان عاشقانه نیز صورت می گیرد.این بخش مربوط به قسمت روانی معاشقه است.بهتر است زمانی که در کنار هم هستید حرف های عاشقانه نیز میان شما رد وبدل شود.

-سعی کنید برای تحریک از نوازش باحوصله نقاط حساس بدن استفاده کنید.سطح داخلی ران ،لب های فرج ،بیضه و نواحی اطراف آن ،گرفتن و فشردن کمر ،

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک زندگی مشترک موفق می توانید با مشاوره زندگی مشترکمشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.