مشاوره خانواده در ایلام

مشاوره خانواده در ایلام : می شود گفت که تقریبا می شود گفت که اکثر خانواده ها دچار مشکلات خاص خود شده اند، ممکن است این مشکلات باهم تفاوت داشته باشداما تنها چیزی که هنگام به وجود آمدن مشکلات در خانواده می تواند مشکلات را حل کند و نگذارد به بنیان خانواده لطمه ای بزند نوع و شیوه برخورد با مشکلات،صبر و شکیبایی و انتخاب درست برای حل مشکلات است.

متاسفانه در زندگی روز مره حتی مشکلات کوچک نیز می تواند کاملا رو اعصاب وذهن ما تاثیر بگذارد و همین مشکلات کوچک می تواند از طریق ذهن نا آرام ما وارد زندگی خانوادگی ما شود و به مرور زمان تاثیر منفی در روابط خانوادگیمان بگذارد.

اما علاوه مشکلاتی که در طول روز از اجتماع وارد زندگی شخصیمان می شود ، بعضی از مشکلات نیز مقصرشان خودمان هستیم که با نا آگاهی و با رفتار های اشتباه به مرور زمان زندگی خانوادگی خود را دچار استرس و سردی می کنیم.

مشاوره خانواده در ایلام
مشاوره خانواده در ایلام

برای دزیافت مشاوره خانواده می توانید با مشاوران مالیم گروه تماس بگیرید و برای مشکلات خود راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مشاوره تلفنی خانواده در ایلام

در مقاله قبل به تاثیر منفی بی توجهی مردان در زندگی زناشویی اشاره کردیم و در این مقاله به طور خلاصه به بی توجهی زنان اشاره می کنیم.

خانم ها بنا بر طبیعت درونیشان  همیشه دنبال جلب توجه و علاقه هستند و همیشه و احساسات و عواطفی که به آن ها تزریق می شود

توجه زیادی می کنند و یکی از مهمترین دلایل دلسردی آن ها نسبت به زندگی و عامل بی توجهی ان ها به زندگی عدم درک مناسب همسرانشان از احساسات و عواطف درونی و علاقه آن ها می باشد.عدم توجه مرد به عواطف زن می تواند به مرور زمان اورا سرد و بی انگیزه کند.به طوری که دیگر در آن زندگی گرما و احساسی وجود ندارد.در کنار آن خشونت و پرخاشگری و حتی کتک زدن مرد می تواند غرور و شخصیت زن را خورد کند و زن احساس پوچی کند و احساس تنفر در دل زن نسبت به همسر و زندگی خود ایجاد شود.

دلایل زیادی برای بی توجه شدن زن نسبت به زندگی وجود دارد که همه ی آن ها با انجام نکات مشاوره ای و روانشناسی می تواند این مشکلات را با صبر و شکیبایی حل کند.

شما عزیزانی که دچار مشکلالت خانوادگی شده اید و نیاز به مشاوره دارید اما نمی توانید به صورت حضوری مراجعه کنید،می توانید از سراسر کشور با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

منبع : مشاوره خانواده در ایلام