مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره خانوادهمشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره طلاق در اصفهان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

مشاوره کودک دو ساله

مشاوره کودک دو ساله

مشاوره کودک دو ساله : کودکان در هر دوره با هم سن و سالان خود تفاوت هایی دارند . بعضی ها بسیار احساساتی و بعضی بسیار آرام و بعضی سخت و تند خو و این اشتباه است که بخواهیم نقاط ضعف کودک خود را با کودکان دیگر مقایسه کنیم.
بعضا می بینیم که بعضی از خانواده از خجالتی بودن کودک و یا رفتار های دیگر کودک خود احساس می کنند کودکشان دچار مشکل است و از این بابت بسیار نگران هستند.

زمانی که از کودک خود رفتار هایی مانند خجالتی بودن ، تند خو بودن ، آرامش بیش از حد و … را مشاهده کردین ابتدا با یک مشاوره کودکصحبت کنید و مسئله را با او در میان بگذارید ، اغلب می بینیم که رفتار های اطرافیان و والدین با کودک یا با یکدیگر در خانه به طوری است که به صورت غیر مستقیم رو اخلاق و خصوصیات رفتاری کودک تاثیر می گذارد.

لجبازی کودک دو سال و نیمه

برای مثال اگر در خانواده دعوا و بحث های متعددی باشد و این بحث ها و بلندی صدا و یا بر خورد های تند به گوش کودک برسد و یا کودک ببیند ، این برخورد ها در ذهن کودک جا می گیرد و بعضا میبینید که کودک دچار مشکلات افسردگی ف پرخاشگری می شود.
اما در مورد تربیت کودک دوساله.

در این مورد به طوره خلاصه باید بگوییم که از این سن به بعد ذهن کودک آماده پذیرفتن و یادگیری کلمات،رفتار ها و خصوصیات دیگر می باشد.کودکان در این سن معمولا وابستگی زیادی به مادر خود دارند و این موضوع امری طبیعی است.اگر کودکتان به شما وابستگی زیادی داشت نگران نباشید و به این فکر نکنید که کودکتان دچار مشکل شده است.

کودک در این سن احساس نا امنی میکند و برای اینکه از محیط اطراف خود شناختی ندارد کوچیک ترین موضوعی از ذهن کودک می تواند حس نا امنی را در کودک افزایش دهد و کودک مادر خود را پناهگاه خود می بیند.
در زمینه خصوصیات رفتاری و رشد ذهنی و جسمی کودک مباحث جامع و کاملی وجود دارد که شما برای دریافت مشاوره در زمینه کودک دو ساله خود می توانیدبا مشاوره مالیم گروه تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

مشاوره برای رفع شک

مشاوره برای رفع شک

مشاوره برای رفع شک و راه های درمان بدبینی و درمان بدبینی به همسر در زندگی مشترک در بیشتر مواقع با انجام کار های بسیار کوچک و ساده که از نظر شما ممکن است بی اهمیت باشد به وجود می آید،حتی اگر شما در طول زندگی همیشه با همسرتان صادق باشید و هیچوقت دروغ نگیید.

تمام کار ها درست انجام دهید اما اگر در انجام نکات ریزی که باعث جلب اعتماد می شود کوتاهی کنید ممکن است در ذهن همسرتان شک ایجاد شود.

برای دریافت مشاوره خانواده با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

برای این که از به وجود آمدن شک در زندگیتان جلوگیری کنید باید کار های بسیار ساده ای که باعث جلب اعتماد است را انجام دهید و اگر احساس می کنید که همسرتان برای هر مسئله کوچک به شما شک می کند و تمام کارهایی که ما برای بهبود این موضوع انجام داده اید بی ثمر بوده می توانید از یک مشاوره خانواده راهنمایی بگیرید.

درمان بدبینی به همسر

در این مقاله به چند نکته برای جلب اعتماد و جلوگیری بوجود امدن شک در زندگی مشترک اشاره می کنیم.
1_هیچوقت راز ها و حرف هایی که بین زن و شوهر رد و بدل می شود را از حریم زندگی خصوصی خود خارج نکنید و پیش دیگران فاش نکنید.
2_همیشه در زندگیتان سعی کنید به وعده هایی که می دهید بیشتر توجه کنید.هیچ لزومی ندارد که تمام خواسته هایی که همسرتان مطرح می کند را بپذیزید.

هیچوقت کارهایی را که توان انجام آن را ندارید را وعده ندهید و برای آن موضوع به صورت جدی برنامه ریزی نکنید.
3_هیچوقت همسرتان را به طوره مستقیم کنترل نکنید.این اعتماد را به همرتان بدهید که بتواند نظرات و خواسته هایش را با شما در میان بگذارد.
4_هیچوقت همسرتان را چک نکنید.هیچوقت سعی نکنید پیام ها ،ایمیل و… را چک کنید.
مسائل دیگری است که با انجام ان می توانید از ایجاد شک در زندگی مشترکتان جلوگیری کنید.برای مشورت و راهنمایی گرفتن از مشاوره زندگی مشترک می تعوانید با مشاوران مالیم گروه تماس بگیری.

برای دریافت مشاوره شک با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرمانشاه

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرمانشاه

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کرمانشاه .و رشته حقوق ون کنکور در کرمانشاه : رشته ها و زیر شاخه های علوم انسانی متقاضیان خاص خود را دارد که البته تعداد آنها هم کم نیست و سالیان افرادی بسیاری در این رشته ها فارغ التحصیل می شوند.

برای مثال یکی از رشته های علوم انسانی حقوق می باشد که دیگر نیازی به معرفی ندارد و دیگر جامعه های کنونی و امروزی بر اهمیت آن واقف  اند و می دانند که به چه میزان یادگیری این رشته در جامعه ضرورت دارد.

هر کشوری نیازمند افراد حقوق دان وافراد آشنا با مسائل مربوط به آن دارد تا بتوانند به نوعی جامعه را اداره نمایند و از انجام بی عدالتی جلوگیری کرده و برای تحقق افرادی که به نوعی در گرفتن حقوق خود ناتوانند بکوشند.

برای دریافت مشاوره تلفنی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

رشته ی حقوق دارای زیر شاخه های متعددی است که هر فرد می تواند بنابر علایق و با توجه به توانایی هایی که دارد در آن به تحصیل پرداخته و شاخه مورد نظر خود را پیگیری نماید . آینده ی شغلی این افراد نیز دیگر بر کسی پوشیده نیست و مثال بارز آن نیز فعالیت در امور وکالت و یا قضاوت در دادگستری ها می باشد.

رشته حقوق بدون کنکور در کرمانشاه ۹۷

با توجه به این مسئله که در خواست برای تحصیل در این رشته زیاد است این رشته در دانشگاه های سراسر کشور تدریس می شود . دانشجویان می توانند هم با شرکت در کنکور و سپس انتخاب رشته در این رشته تحصیل نمایند و هم به بدون نیاز به آن در دانشگاه ثبت نام نمایند

دانشگاه های مختلفی بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می نمایند که برای مثال می توانیم علمی کاربردی ، پیام نور و یا برخی دانشگاه های آزاد را نام ببریم.

برای مطالعه شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور وارد صفحه شوید.

پیش از ثبت نام و انتخاب رشته بهتر است اطلاعات دقیقی درباره ی رشته مورد نظر بدست آورید زیرا گرایش های حقوق گوناگون می باشد و می بایست با آگاهی کامل وارد رشته ی مورد نظر شوید.

برای بدست آوردن اطلاعات کامل درباره ی رشته حقوق و گرایش های آن و هم چنین زمان ثبت نام دانشگاه هایی که بدون کنکوردر این رشته دانشجو جذب می نمایند

می توانید با مشاورین گروه مالیم تماس گرفته و از راهنمایی های آنان استفاده نمایید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

رشته پروتز دندان بدون کنکور

رشته پروتز دندان بدون کنکور

رشته پروتز دندان بدون کنکور امکان پذیر است؟ آیا شرایط خاصی برای ثبت نام در رشته پروتز دندان بدون کنکور وجود دارد؟ در این نوشته سعی داریم به بررسی دقیق رشته پروتز دندان بدون کنکور بپردازیم.

همان طور که مستحضر هستید رشته پروتز دندان تحت عنوان رشته کاردانی تکنسین پروتز دندان در دانشگاه معرفی می شود که این رشته جزء زیر شاخه های گروه علوم تجربی است.

اگر نگاهی به دفترچه انتخاب رشته کنکور بیندازیم متوجه می شویم که رشته پروتز دندان در مقطع کاردانی در دانشگاه های روزانه ظرفیت ارائه و پذیرش دانشجو دارد.البته رشته تکنسین پروتز دندان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز ارائه می شود.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

کارشناسی پروتز دندان بدون کنکور

در انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی ۹۶ دانشگاه های سراسری زیر این رشته را ارائه دادند :

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دوره روزانه به صورت با آزمون ظرفیت پذیرش ۱۰ متقاضیه ثبت نام در این رشته را داشته است.پذیرش مختلط صورت گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی البرز در دوره روزانه نیم سال دوم به صورت با آزمون ظرفیت پذیرش ۷ متقاضیه ثبت نام در این رشته را داشته است.پذیرش مختلط صورت گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در دوره روزانه نیم سال اول به صورت با آزمون ظرفیت پذیرش ۹ متقاضیه ثبت نام در این رشته را داشته است.پذیرش مختلط صورت گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در دوره پردیس خودگردان نیم سال اول به صورت با آزمون ظرفیت پذیرش ۲ متقاضیه ثبت نام در این رشته را داشته است.پذیرش مختلط صورت گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی لرستان شهر خرم آباد در دوره روزانه نیم سال دوم به صورت با آزمون ظرفیت پذیرش ۱۵ نفر متقاضیه ثبت نام در این رشته را داشته است.پذیرش مختلط صورت گرفت.  و….

باید به اطلاع شما برسانیم که این رشته در انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری مگر اینکه در تکمیل ظرفیت به صورت بدون کنکور باشد  در دسترس می باشد و حتی در انتخاب رشته بدون آزمون کنکور سراسری نیز ارائه نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با رشته پروتز دندان و دندانپزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد تراز و رتبه مورد نیاز برای قبولی این رشته در دانشگاه های روزانه با مشاوران مالیم گروهتماس برقرار کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

مشاوره تیزهوشان

مشاوره تیزهوشان

مشاوره تیزهوشان : مشاوره تحصیلی تیزهوشان با هدف قبولی در تیزهوشان صورت می گیرد.سرعت رشد و پرورش در کودکان مختلف متفاوت است.بعضی از کودکان از سرعت رشد بالایی برخوردارند.یک کودک با شرایط طبیعی مراحل رشد را به ترتیب پشت سر می گذارد و رفتار او در مقاطع سنی مختلف متناسب با همان سن است.

داوطلبانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان نتیجه خوبی را کسب کنند می توانند از مشاوره برای تیزهوشان راهنمایی بگیریند

یکی از عواملی که باعث جلوگیری از ناراحتی و تنش های کودک می شود این است که برنامه ریزی برای تربیت و وظایف کودک براساس سن او باشد و بتواند پاسخگوی نیاز های او باشد.این کار باعث می شود شادابی و نشاط در فرزند ایجاد شود.

قبولی دز آزمون نیاز به تلاش زیادی دارد.اما در کنار تلاش زیاد نیاز به برنامه ریزی درست دارد ،مشاوره برای قبولی تیزهوشان نیاز به برنامه ها و تفکر درست برای رسیدن به تنیجه خوبی داررد.شما داوطلبان عزیز برای راهنمایی و مشاوره گرفتن در مورد قبولی در آزمون تیزهوشان می توانند با  مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس بگیرند.

اغلب والدین و معلمان در نحوه برخورد با کودک عاجز هستند و در این مورد سوال می پرسند.ما در مالیم گروه با برگزاری کلاس های تخصصی نحوه برخورد و رفتار با کودکان و همچنین بررسی فاکتورهای لازم برای تدوین یک برنامه ریزی متناسب با سن کودک به شما آموزش می دهیم.

تیزهوشان و نمونه دولتی

آرزوی اغلب دانش آموزان و والدین آن ها قبولی دانش آموز در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان است.ولی باید بدانید داشتن استعداد بالا به تنهایی نمی تواند باعث قبولی شما در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان شود.

استعداد بالا باید همراه با برنامه ریزی با کیفیت ،تلاش درست ،آشنایی و تسلط کامل به امتحانات ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه ولتی باشد.البته آگاهی و تسلط نسبت به روش های درست تست زنی نیز یکی از فاکتورهای مهم است.در کنار همه این عوامل وجود یک مشاوره تیزهوشان متخصص نیاز است تا راهکار و برنامه درست را به شما ارائه دهد و در طول مسیر در کنار شما باشد.

ما در مالیم برنامه ای مناسب و کارآمد برای دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه ششم و پایه نهم ارائه می دهیم.آزمون های کامل و جامع در جهت آماده سازی کنکور برگزار می کنیم.

طریقه جوابگویی به سوالات تستی آزمون تیزهوشان را به شما ارائه می دهیم.

نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر مبحثی است که نیاز به مشاوره دارد.با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

برای ارتباط با  مشاوره تحصیلی تلفنی  مالیم گروه می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری :ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری از ۴ آبان ماه الی ۷ ابان ماه ادامه داشته و داوطلبان در این تاریخ می توانند از طریق سایت سازمان سجش نسبت به ثبت نام تکمیل ظریت سراسری که بر اساس سوابق تحصیلی است اقدام کنند و همچنین می توانند برای ثبت نام و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرماید.

امادر بحث انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری :ما برای داوطلبان تکمیل ظرفیت سراسری دفترچه تکمیل طرفیت را قرار دادیم.شما عزیزان با دانلود و مطالعه کامل دفترچه می توانید ازنحوه دقیق ثبت نام تکمیل طرفیت و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و موسسات اموزشی عالی ازاطلاع دقیق کسب کنید و همچنین برای اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می توانید از  مشاوره تلفنی کنکور مالیم گروه راهنمایی کامل بگیرید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به دو صورت انجام می شود.اول بر اساس سوابق تحصیلی و بعد برای کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند.دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور در بیشتر رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می کند .

به طور خلاصه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری براساس سوابق تحصیلی به مدل دیپلم یا پیش دانشگاهی نظام قدیم یا همان ۴ساله داوطلبان مربوطه است و نیازی نیست که داوطلب در کنکور سراسری شرکت کرده باشد و در هر رشته داوطلبانی  دارای معدل بالاتری باشند شانس قبولی بیشتری دارند و لازم به ذکر است که بگوییم رشته های پزشکی ، دندان پرشکی و داروسازی

شامل ثبت نام تکمیل ظرفیت با سوابق تحصیلی نمی باشد و برای ان لازم است حتما در کنکور سراسری شرکت کرده باشند و پذیرش این رشته ها در تکمیل ظرفیت پردیس های خود گردان است.

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی ب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

انتخاب رشته تلفنی تجربی

انتخاب رشته تلفنی تجربی

انتخاب رشته تلفنی تجربی و مشاوره انتخاب رشته رایگان یک مسئله کاملا تخصصی و براساس توانمندی های فرد صورت می گیرد.

رشته تجربی به دلیل موقعیت اجتماعی آینده،بازار کار و همچنین میزان درآمد ماهیانه از استقبال پرشور جوانان و داوطلبان برخوردار است.

رشته تجربی در ۲ بستر بررسی می شود:

برنامه ریزی کنکور رشته تجربی

انتخاب رشته کنکور تجربی

برنامه ریزی کنکور رشته تجربی بحث بسیار مفصلی است که این نوشته ظرفیت بیان این موضوع را ندارد.پس برای کسب اطلاعات دقیق و البته دریافت برنامه ریزی کنکور رشته تجربی رایگان با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

بعد از اعلام نتایج کنکور تجربی مهم ترین بحث انتخاب رشته کنکور تجربی است.

انتخاب رشته پروسه پیچیده و تخصصی است که نیاز به مهارت کافی و اطلاعات دقیق دارد.علی الخصوص انتخاب رشته تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوره انتخاب رشته رایگان

انتخاب رشته تلفنی تجربی یکی از شاخه های انتخاب رشته کنکور تلفنی محسوب می شود.در این روش شما بدون صرف انرژی و زمان اضافی با مشاوره مربوطه ارتباط برقرار می کنید و با اطلاعات مورد نیاز انتخاب رشته خود را انجام می دهید.

در این نوع انتخاب رشته ابتدا باید نسبت به درستی و تخصص کار مشاور مربوطه اطمینان کامل را حاصل نمایید.چون انتخاب رشته آخرین مرحله برای ورود به دانشگاه است و باید در انجام ان دقت کافی را به خرج داد.

تعمیر یو پی اس در شیراز

انتخاب رشته کنکور کارشناسی در مالیم گروه طبق یک الگوریتم و الگوی خاصی انجام می شود.بدین صورت که حداکثر احتمالات برای قبولی شما در رشته های مدنظر بررسی و تحلیل می شود و به دنبال آن انتخاب های شما اولویت بندی می شود.

انتخاب رشته تلفنی تجربی زیر مجموعه انتخاب رشته تلفنی محسوب می شود که مالیم با بهره گیری از مشاوران و متخصصان حوزه مشاوره به این کار رونق خاصی بخشیده است و از مصرف بیهوده انرژی و زمان داوطلبان جلوگیری می کند.

برای انتخاب رشته تلفنی تجربی با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

ثبت نام پرستاری بدون کنکور با توجه به افزایش آمار داوطلبان در رشته های پزشکی وپیراپزشکی ،تعدادی از دانشگاه های دولتی نسبت به پذیرش بدون کنکور متقاضیان در واحد های پردیس وخودگران اعلام آمادگی کردند.داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور در رشته های پیراپزشکی باید در مهرماه اقدام کنند.

بر اساس آمار امسال ۳۰دانشگاه دولتی با ظرفیت حدود ۱۵۵۳ نفر در رشته های پیراپزشکی اقدام به جذب دانشجویان بدون کنکور میکنند.پیراپزشکی بدون کنکور ۹۶ در ابتدا باید بگوییم برای کسب اطلاعات کافی ودقیق میتوانید با مشاوره تحصیلی ارشد مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

فهرست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ۹۶رشته هایی که تحت عنوان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ارائه میشوند به شرح زیر است.رشته های علوم آزمایشگاهی،هوشبری،رادیولوژی،اتاق عمل و پرستاری.رشته های مامایی،اتاق عمل و هوشبری از جمله رشته های تحصیلی است که در مقطع کاردانی ارائه میشوند.باید یادآور شویم که رشته های پزشکی بدون کنکور در هیچ کدام از دانشگاه های کشور ارائه نمیشوند.

ثبت نام پرستاری بدون کنکور دانشگاه ازاد

حال به بررسی شرایط پذیرش رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ۹۷-۹۶ میپردازیم. اولین شرط پذیرش این است که داوطلب بومی باشد.به بیان واضح تر متقاضی نظام جدید یکی از ۳سال محل گرفتن تحصیلی را ارائه دهند.متقاضیان نظام قدیم باید یکی از ۳سال آخر دبیرستان یا هنرستان را ارائه دهند.شرط دوم این است که متقاضیان عزیز باید در نظر داشته باشند حضور در این مقاطع بمنظور تحصیل مجدد برای آن ها محسوب میشود.

یعنی برای حضور در مقاطع مختلف باید شهریه لازم را پرداخت کنند ودر صورت عدم پرداخت شهریه نمیتوانند دراین دوره های تحصیلی شرکت کنند.شرط سوم این است که داوطلبان ابتدا باید خود را برای شرکت در مصاحبه آمده کنند.از محتویات آزمون مصاحبه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

باید بتوانید خود را بدرستی توصیف کنید.برای اینکار نیاز است که شما شناخت جامعی از خود داشته باشید.همچنین دانستن علت واقعی انتخاب رشته،میزان علاقه مندی شما به این رشته و…این موارد در آزمون مورد تجزیه وتحلیل قرار میگیرد و داوطلب می بایست به طور کامل بر این موضوعات تسلط داشته باشد.شرط چهارم عدم نقص عضوی که در نوع انتخاب رشته موثر باشد وهمچنین از نظر روحی وروانی تایید شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ارشد مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور

ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران

ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران

ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران در جهت آماده کردن بستر ادامه تحصیل برای متقاضیان دانشگاه انجام می شود.در سنوات گذشته دانشگاه های آزاد و واحدهای مختلف دانشگاه های علمی کاربردی در مقاطع مختلف در دو نیم سال مهرماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند

در این نوشته سعی داریم مختصری در مورد شرایط و نحوه ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران مطالبی را برای شما بیان کنیم.

باید متذکر شویم که ثبت نام و نام نویسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی دغدغه ترین راه برای ورود به دانشگاه آزاد محسوب می شود.

رشته مکانیک جزء رشته های فنی مهندسی به حساب می آید که غالبا تمامی رشته های فنی مهندسی نظیر مهندسی برق،مهندسی مکانیک،مهندسی معماری، مهندسی شیمی،کلیه رشته های علوم انسانی نظیر مانند حقوق،روانشناسی،مدیریت و حسابداری،همه رشته های هنری و رشته های گروه آزمایشی زبان و تعدادی از رشته های گروه علوم تجربی نظیر زیسشت شناسی،شیمی،مهندسی کشاورزی و شیلات به صورت بدون کنکور در دانشگاه های آزادبه صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

در مقابل رشته های گروه پزشکی نظیر پزشکی،داروسازی،دندان پزشکی ،دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی به صورت بدون کنکور در هیچ دانشگاهی اقدام به جذب دانشجو نمی کنند.در نتیجه تنها راه ورود به این رشته ها قبولی در آزمون کنکور و شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد  و دانشگاه سراسری می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر از اواخر مرداد شروع شده و تا اوایل مهرماه نیز ادامه می یابد.و برای ورودی بهمن از اواخر آذر تا اواخر دی ماه می باشد.ثبت نام دانشگاه بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

اگر سوالی پیرامون ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران دارید می توانید با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم بهره ببرید.

باید خاطر نشان کنیم شرایط ثبت نام تنها مدارک تحصیلی مورد نیاز است و شرط معدل چند سالی است که از شروط ثبت نام بدون کنکور حذف شده است.

مشاوره خانواده در رشت

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام رشته مکانیک بدون کنکور تهران با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اول مشاور