مشاوره برای رفع شک

مشاوره برای رفع شک و راه های درمان بدبینی و درمان بدبینی به همسر در زندگی مشترک در بیشتر مواقع با انجام کار های بسیار کوچک و ساده که از نظر شما ممکن است بی اهمیت باشد به وجود می آید،حتی اگر شما در طول زندگی همیشه با همسرتان صادق باشید و هیچوقت دروغ نگیید.

تمام کار ها درست انجام دهید اما اگر در انجام نکات ریزی که باعث جلب اعتماد می شود کوتاهی کنید ممکن است در ذهن همسرتان شک ایجاد شود.

برای دریافت مشاوره خانواده با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

برای این که از به وجود آمدن شک در زندگیتان جلوگیری کنید باید کار های بسیار ساده ای که باعث جلب اعتماد است را انجام دهید و اگر احساس می کنید که همسرتان برای هر مسئله کوچک به شما شک می کند و تمام کارهایی که ما برای بهبود این موضوع انجام داده اید بی ثمر بوده می توانید از یک مشاوره خانواده راهنمایی بگیرید.

درمان بدبینی به همسر

در این مقاله به چند نکته برای جلب اعتماد و جلوگیری بوجود امدن شک در زندگی مشترک اشاره می کنیم.
1_هیچوقت راز ها و حرف هایی که بین زن و شوهر رد و بدل می شود را از حریم زندگی خصوصی خود خارج نکنید و پیش دیگران فاش نکنید.
2_همیشه در زندگیتان سعی کنید به وعده هایی که می دهید بیشتر توجه کنید.هیچ لزومی ندارد که تمام خواسته هایی که همسرتان مطرح می کند را بپذیزید.

هیچوقت کارهایی را که توان انجام آن را ندارید را وعده ندهید و برای آن موضوع به صورت جدی برنامه ریزی نکنید.
3_هیچوقت همسرتان را به طوره مستقیم کنترل نکنید.این اعتماد را به همرتان بدهید که بتواند نظرات و خواسته هایش را با شما در میان بگذارد.
4_هیچوقت همسرتان را چک نکنید.هیچوقت سعی نکنید پیام ها ،ایمیل و… را چک کنید.
مسائل دیگری است که با انجام ان می توانید از ایجاد شک در زندگی مشترکتان جلوگیری کنید.برای مشورت و راهنمایی گرفتن از مشاوره زندگی مشترک می تعوانید با مشاوران مالیم گروه تماس بگیری.

برای دریافت مشاوره شک با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.