مشاوره تیزهوشان

مشاوره تیزهوشان : مشاوره تحصیلی تیزهوشان با هدف قبولی در تیزهوشان صورت می گیرد.سرعت رشد و پرورش در کودکان مختلف متفاوت است.بعضی از کودکان از سرعت رشد بالایی برخوردارند.یک کودک با شرایط طبیعی مراحل رشد را به ترتیب پشت سر می گذارد و رفتار او در مقاطع سنی مختلف متناسب با همان سن است.

داوطلبانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان نتیجه خوبی را کسب کنند می توانند از مشاوره برای تیزهوشان راهنمایی بگیریند

یکی از عواملی که باعث جلوگیری از ناراحتی و تنش های کودک می شود این است که برنامه ریزی برای تربیت و وظایف کودک براساس سن او باشد و بتواند پاسخگوی نیاز های او باشد.این کار باعث می شود شادابی و نشاط در فرزند ایجاد شود.

قبولی دز آزمون نیاز به تلاش زیادی دارد.اما در کنار تلاش زیاد نیاز به برنامه ریزی درست دارد ،مشاوره برای قبولی تیزهوشان نیاز به برنامه ها و تفکر درست برای رسیدن به تنیجه خوبی داررد.شما داوطلبان عزیز برای راهنمایی و مشاوره گرفتن در مورد قبولی در آزمون تیزهوشان می توانند با  مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس بگیرند.

اغلب والدین و معلمان در نحوه برخورد با کودک عاجز هستند و در این مورد سوال می پرسند.ما در مالیم گروه با برگزاری کلاس های تخصصی نحوه برخورد و رفتار با کودکان و همچنین بررسی فاکتورهای لازم برای تدوین یک برنامه ریزی متناسب با سن کودک به شما آموزش می دهیم.

تیزهوشان و نمونه دولتی

آرزوی اغلب دانش آموزان و والدین آن ها قبولی دانش آموز در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان است.ولی باید بدانید داشتن استعداد بالا به تنهایی نمی تواند باعث قبولی شما در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان شود.

استعداد بالا باید همراه با برنامه ریزی با کیفیت ،تلاش درست ،آشنایی و تسلط کامل به امتحانات ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه ولتی باشد.البته آگاهی و تسلط نسبت به روش های درست تست زنی نیز یکی از فاکتورهای مهم است.در کنار همه این عوامل وجود یک مشاوره تیزهوشان متخصص نیاز است تا راهکار و برنامه درست را به شما ارائه دهد و در طول مسیر در کنار شما باشد.

ما در مالیم برنامه ای مناسب و کارآمد برای دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه ششم و پایه نهم ارائه می دهیم.آزمون های کامل و جامع در جهت آماده سازی کنکور برگزار می کنیم.

طریقه جوابگویی به سوالات تستی آزمون تیزهوشان را به شما ارائه می دهیم.

نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر مبحثی است که نیاز به مشاوره دارد.با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

برای ارتباط با  مشاوره تحصیلی تلفنی  مالیم گروه می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.