مشاوره طلاق در اصفهان

مشاوره طلاق در اصفهان :اگر از شما بپرسند آیا کسی که خانه ای وسیع با اتاق های متعدد و امکانات فراوان دارد بیشتر مستقل است یا فردی که در خانه ای مشترک در یک اتاق کوچک با وسایلی اندک زندگی می کند؟

استقلال همراه و همزاد آزادی و اختیار است.آزادی در تصمیم گیری ،انتخاب و عمل.اگر جوانی استعدادها و توانایی های خود را بشناسد و برای شکوفایی آن ها برنامه ریزی کند و پس از برنامه ریزی واقع بینانه،انگیزه و توان آن را داشته باشد که برای عملی ساختن هدف ها و برنامه هایش گام بردارد،فردی مستقل و رشد یافته است.

مشاوره طلاق در اصفهان

شما شهروندان عزیز اصفهانی اگر به دنبال یک مشاوره و راهنمایی در مورد  هستید می توانید با مشاوره خانواده مالیم گروه تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی طلاق در اصفهان

رسیدگی به سلامت جسمی ،افزایش تناسب و زیبایی ظاهر و اندام ،پیشرفت تحصیلی ،پیدا کردن شغل مناسب ،کسب درآمد از راه درست،انجام منظم فعالیت های هنری و ورزشی،شرکت در برنامه های علمی،دینی و فرهنگی،مسافرت به سرزمین های دیدنی،رفت و آمد با دوستان خوب و ده ها کار دیگر می توانند جزء برنامه های مفید و سازنده زن و مرد جوان باشند.

زندگی کردن در خانه پدری و جایی به وسعت یک اتاق یا حتی کوچک تر از آن داشتن،چه مانع و مشکلی سر راه استقلال فرد پدید می آورد؟

جوانان مجرد و طلاق گرفته می گویند ما برای تحقق آرزوهایمان به دو عامل نیاز داریم:آزادی و دارایی.به این معنا که پدران و مادران با بدگمانی محدودمان نکنند و با اطمینان خاطر دارایی و امکانات لازم را در اختیارمان بگذارند.

بهتر است قبل از جدا شدن کمی بیشتر به این کار فکر کنیم.شاید بتوانیم با کمی اندیشه و صبوری آینده ای بهتر را بسازیم. همانطور که می دانید مار طلاق بسیار بالا رفته و اگر به طوره کلی نگاه کنید بسیاری از طلاق های امروزی را می توان با رعایت نکات مربوط به زندگی مشترک حل کرد و زندگی را ادامه دارد.

بهتر است قبل از تصمیم عجولانه با یک مشاوره خانواده در این زمینه صحبت کنیم.شما عزیزان می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه تماس بگیرید و مشاوره های لازم را کسب کنید.