مشاوره تلفنی طلاق توافقی

مشاوره تلفنی طلاق توافقی :  در بسیاری از موارد زمانی که  زوجین دیگر نمی توانند با مشکلات خود کنار آمده و آنها را رفع نمایند تصمیم به جدایی و پایان دادن به زندگی مشترک خود می گیرند . به همین دلیل اولین راهی که به نظر آنها می رسد جدایی و طلاق به صورت توافقی می باشد .

برا مشاهده صفحه مشاوره طلاق توافقی کلیک کنید

همیشه جدایی بهترین راه نیست نیز و این مسئله در جامعه و احکام شرعی  ما نیز ناپسند می باشد ، اما در مواردی دیگرر راهی به غیر از جدایی باقی نمی ماند  . در مواقعی که زوجین می خواهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند اگر به خوبی با قوانین آشنایی نداشته باشند ممکن است این روند مدت زمان زیادی طول بکشد

افرادی که در بحث مشاوره طلاق خانواده نیاز به یک راهنمای حقوقی دارند میتوانند با مشاوره حقوقی مالیم گروه تماس بگیرند.

مشاور طلاق توافقی تلفنی

بنابراین بهتر است قبل از گرفتن  هرگونه با افرادی مشاوره نمایند و اگر تصمیم آنها برای جدایی جدی است با شرایط و قوانین برای این نوع طلاق آشنا شوند .  برای استفاده از این طلاق زوجین می باید در تمامی موارد با یکدیگر توافق نمایند ، بنابراین در صورتی که زوجین نتوانند در سر مسائل با یکدیگر کنار بیایند نمی توانند به این روش از یکدیگر جدا شوند . از جمله مواردی که زوجین می بایست بر سر آن با یکدیگر توافق نمایند ، مسئله مهریه می باشد که حق قانونی زن می باشد و می بایست بر سر نحوه پرداخت آن توافق شود .

البته زن می تواند تمامی یا قسمتی از مهریه خود را ببخشد و این دیگر بستگی به توافق طرفین دارد . مسائل دیگری مانند نفقه ، حضانت فرزند و … نیز وجود دارد و زوجین می بایست بر سر این مسائل توافق نمایند و در صورتی که حضانت فرزند به هر کدام از طرفین سپردده شد حق ملاقات برای طرف مقابل محفوظ خواهد بود و می بایست زمان ملاقات مشخص شود.

استفاده از مشاوره طلاق توافقی به زوجین کمک خواهد کرد که به خوبی با شرایطط و قوانین آن آشنا شوند تا آنها بتوانند راحت تر کار های قانونی خود را در صورت نداشتن وکیل انجام دهند .