یو پی اس درب اتوماتیک

یو پی اس درب اتوماتیک Uninterruptible power به معنی منابع تغذیه توقف است که به صورت مخفف همان یوپی اس ups نام دارد.

یو پی اس ها همان منابع اصلی تغذیه برق هستند که هنگام قطع برق در شهر یا مراکز یا کارخانجات و یا جاهایی که وجود برق ضروری است کار برق رسانی را تامین می کنند.

این سیستم ها وظیفه ارتباط بین برق شهر و دستگاه ها را بر عهده دارند.این دستگاه ها علاوه بر رق رسانی که از قبل نسبت به قدرت دستگاه برای تامین برق تنظیم شده است،از ایجاد نویز هم جلوگیری می کند.

قیمت یو پی اس برای کرکره برقی

این دستگاه نسبت به نحوه استفاده و نیاز دستگاه مراکز و یا کارخانه ها در ابعاد و قدرت های مختلفی وجود دارد.

کارخانه های محدودی در دنیا دستگاه های یو پی اس را طراحی و تولید می کنند و در کشور ما نمایندگی های محدودی وجود دارد که دستگاه های یوپی اس را به طور مستقیم از کار خانه های تولید کنند وارد می کنند و با مهندس های دوره دیده در این زمینه کار نصب و پشتیبانی را انجام می دهند.
یو پی اس برای موتور کرکره برقی
یو پی اس در بسیاری از موتور های ساید به صورت اصل تهیه شده است.تمامی موتور های کرکره برقی در ردیف1500، 1300،800،750،600،500،300 کیلو گرمی تهیه و تولید می شوند.

در استاندارد جهانی کرکره برقی هایی که در رنج 500 ،300 و 750 کیلو گرمی به همراه یو پی اس تهیه و تولید می شند.موتور های ساید در این ردیف 24 ولت می شود.

کیان یو پی اس در زمینه واردات برند یو پی اس ها با مارک ها و مدل های مختف برای سیستم ها و مراکز مختلف آماده خدمت رسانی می باشد.

کیان یو پی اس به همراه مهندسین متخصص کار نصب و پشتیبانی شرکت ها را انجام می دهد.در صورت نیاز برای آشنایی با محصولات و کیفیت ان ها با شماره نمایندگی کیان یو پی اس تماس حاصل فرمایید.