بیشترین عوامل اختلافات زناشویی

درگیری های فرهنگی

امور مالی

بیکاری

خانواده های مخلوط

مشکلات ارتباطی

مشکلات جنسی

تعارض در مورد پرورش کودک

ناباروری

خشم

تغییر نقش، مانند بازنشستگی

خشونت خانگی

مشاوره ازدواج نیز ممکن است در موارد خشونت خانگی یا سوء استفاده مفید باشد. با این حال، اگر سوء استفاده یا خشونت تا جایی که شما برای امنیت خود و یا فرزندان خود می ترسید، افزایش یافته است، با پلیس یا یک پناهگاه یا مرکز بحران تماس بگیرید. برای حل این مشکلات به مشاوره ازدواج تکیه نکنید

تقویت اوراق قرضه

شما نیازی به داشتن یک رابطه دشوار به دنبال درمان نیستید. مشاوره ازدواج همچنین می تواند به زوج هایی که به سادگی می خواهند اوراق قرضه خود را تقویت کنند و به درک بهتر یکدیگر کمک کنند کمک کند. مشاوره ازدواج نیز می تواند به زوج هایی که قصد ازدواج دارند کمک کند. این مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما در درک عمیق تر یکدیگر کمک کند و تفاوت ها را قبل از اینکه یک اتحادیه در اختیار شما قرار گیرد را حل کند.

مشاوره ازدواج چگونه کار می کند؟

  • ثبت نام رشته مهمانداری بدون کنکور

    1 روز ago
  • مشاوره ازدواج به طور معمول به همراه همسران یا همسران برای جلسات درمان مشترک انجام می شود. مشاور یا درمانگر به زوج ها کمک می کند تا منابع مناقشات خود را دقیق و درک کنند و سعی در حل آنها داشته باشند. شما و همسرتان هر دو بخش خوب و بد روابط خود را تجزیه و تحلیل کنید.

     

    مشاوره ازدواج می تواند به شما در یادگیری مهارت ها برای تقویت روابط شما کمک کند. این مهارتها ممکن است شامل ارتباط آشکار، حل مسئله با یکدیگر و بحث در مورد تفاوتها منطقی باشد. در بعضی موارد، مانند بیماری روحی یا سوء مصرف مواد، مشاور شما برای ازدواج با دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی خود می تواند طیف کاملی از درمان را ارائه دهد.

    مراکز مشاوره خانواده رایگان در مشهد مشاوره جنسی خانواده مشاوره خانواده در شهرک غرب