ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور

ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور به چه صورت است؟

شرایط ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور چیست؟

زمان ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور چه موقع است؟

در نوشته قبل مطالبی در مورد ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در اصفهان بیان کردیم.در این نوشته سعی داریم به بررسی ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور بپردازیم.

نوشته مرتبط:

 تراز قبولی تکمیل ظرفیت هوشبری دانشگاه آزاد ۹۶

رشته هوشبری از جمله رشته های گروه پیراپزشکی محسوب می شود که به دلیل بازارکار آینده و موقعیت اجتماعی از استقبال بالای جوانان و داوطلبان متمایل به تحصیل در دانشگاه برخوردار است.

چند سالی است که دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش و ثبت نام بدون کنکور داوطلبان و متقاضیان می کند.ثبت نام با کنکور دانشگاه آزاد از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود.بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای هر داوطلب دو کارنامه صادر می شود که یکی مبوط به انتخاب رشته دانشگاه سراسری است و دیگری مربوط بهانتخاب رشته دانشگاه آزاد محسوب می شود.

بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور نوبت به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری می رسد.دانشگاه آزاد در دو نوبت نیم سال تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

مهرماه زمان شروع نیم سال تحصیلی اول و بهمن ماه زمان شروع نیم سال تحصیلی دوم است.برای ثبت نام باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و بعد از خرید کارت اعتباری نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنید.

شرایط ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور

رشته های فنی مهندسی،علوم انسانی،ادبیات،هنر و کاردانش به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می شوند ولی رشته های گروه تجربی نظیر رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود.از جمله این رشته ها رشته هوشبری است که نه تنها در دانشگاه آزاد بلکه در هیچ کدام از دانشگاه های سراسر کشور به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.