مشاوره ازدواج تلفنی

مشکلات ارتباطی، جنس، خشم، حتی بیماری ممکن است به مشکلات در ازدواج یا رابطه کمک کند. برای اداره درگیری ها و استرس، زوج ها بعضی اوقات به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود روابط کمک می کنند. درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید.

شریک زندگی شما از کار به خانه می آید، یک کیک بو داده برای کابینه مشروب می کند و سپس سکوت می کند. شما برای هفته ها مکالمه واقعی نداشته اید چند استدلال در مورد پول و یا در اواخر شب، مطمئنا، اما هیچ قلب به دل. ارتباط جنسی؟ آن چیست؟

رابطه شما بر روی سنگ ها است و شما هر دو آن را می دانید. اما شما مطمئن نیستید که چگونه چیزها را حل کنید - یا اگر واقعا میخواهید.

ممکن است زمان برای مشاوره ازدواج باشد. مشاوره ازدواج می تواند به شما در بازسازی روابط شما کمک کند. یا تصمیم بگیرید که اگر هر دو را تقسیم کنید بهتر است. در هر صورت، مشاوره ازدواج می تواند به شما در درک بهتر روابط شما کمک کند و تصمیمات خوبی را بیاموزید.

مشاوره ازدواج چیست؟

مشاوره ازدواج، همچنین به معنای زوجین درمانی است، به زوج ها کمک می کند - ازدواج یا عدم درک و حل و فصل اختلافات و بهبود رابطه آنها. مشاوره ازدواج زوج ها ابزارهایی برای برقراری ارتباط بهتر، مذاکره در مورد تفاوت ها، حل مشکل و حتی راه حل صحیح است.

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده آنلاین

مشاوره کسری خدمت

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره کودک تلفنی رایگان

مشاوره روابط زناشویی

مشاوره ازدواج معمولا توسط متخصصین مجاز شناخته شده به عنوان متاهلان و متخصصان خانواده ارائه می شود. این درمانگران همان خدمات بهداشت روانی را به عنوان درمانگرهای دیگر ارائه می دهند، اما با تمرکز خاص - رابطه دوگانه.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. شما ممکن است فقط چند جلسه برای کمک به یک بحران در هوا داشته باشید. یا ممکن است چند ماه به مشاوره ازدواج نیاز داشته باشید، خصوصا اگر رابطه شما خیلی بدتر شده است. همانند روان درمانی فردی، معمولا یک مشاور یکبار ازدواج را یک بار در هفته می بینید.

  • بهینه سازی نظرات وردپرس