مشاوره اختلاف زناشویی در سال اول

صحبت کردن در مورد مشکلات شما با یک مشاور ازدواج ممکن نیست آسان باشد. جلسات ممکن است در سکوت گذارده شوند، همانطور که شما و شریک زندگی خود را بیش از اشتباهات درک شده مشاهده کرده اید. یا شما ممکن است دعوا خود را با شما، فریاد و بحث در طول جلسات. هر دو خوب هستند درمانگر شما می تواند به عنوان واسطه یا داور عمل کند و به شما کمک کند تا احساسات و آشفتگی را کنار بگذارید. مشاور شما برای ازدواج نباید در این اختلافات متضرر شود سئو

پس از چند جلسه، ممکن است رابطه شما بهبود یابد. از سوی دیگر، در نهایت شما ممکن است کشف کنید که تفاوت های شما واقعا غیرقابل قبول هستند و بهتر است رابطه خود را پایان دهید.

اگر شرکای شما حاضر به شرکت در جلسات مشاوره ازدواج نباشند چه؟ شما می توانید با خودتان بروید ممکن است بیشتر به چالش کشیدن روابط زناشویی زمانی که تنها یک شریک مایل به رفتن به درمان باشد. اما شما هنوز هم می توانید از یادگیری بیشتر در مورد واکنش های خود و رفتار در رابطه با آن بهره مند شوید.

مشاوره خانواده رایگان تلفنی
مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک تلفنی رایگان

بررسی اجمالی

مشاوره ازدواج، همچنین به نام زوج درمان، نوعی روان درمانی است. مشاوره ازدواج به زوج های همه انواع کمک می کند تا درگیری ها را حل و فصل و روابط خود را بهبود بخشد. از طریق مشاوره ازدواج، می توانید تصمیمات متفکرانه ای در مورد بازسازی و تقویت روابط خود یا راه های جداگانه ای ایجاد کنید.

مشاوره ازدواج اغلب توسط پزشکان مجاز شناخته شده به عنوان متاهلان و متخصصین خانواده ارائه می شود. این درمانگران دارای فارغ التحصیلان و یا مدرک کارشناسی ارشد هستند - و بسیاری از آنها برای دریافت اعتبارنامه توسط انجمن آمریکایی برای ازدواج و خانواده درمانی (AAMFT) انتخاب می شوند.

مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است. مشاوره ازدواج به طور معمول شامل هر دو شرط است، اما گاهی اوقات یک شریک تصمیم می گیرد تا تنها با یک درمانگر کار کند. برنامه درمان خاص به وضعیت بستگی دارد.