برای اداره درگیری ها و استرس، زوج ها بعضی اوقات به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود روابط کمک می کنند. درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید. چه کسی می تواند از مشاوره ازدواج بهره مند شود؟

بیشتر ازدواج ها و روابط دیگر کامل نیستند. هر فرد ایده ها، ارزش ها، نظرات و تاریخ شخصی خود را به یک رابطه ارایه می دهد و همیشه آنها را با همسر خود مطابقت نمی دهد. این تفاوت ها لزوما به این معنی نیست که رابطه شما در معرض تعارض است. برعکس، تفاوت ها می توانند مکمل باشند - شما می دانید که در مورد متضاد جذب شده است. این تفاوت ها همچنین می توانند به مردم درک، احترام و پذیرش دیدگاه ها و فرهنگ های مخالف کمک کنند.

  • مشاوره ازدواج در بابل
  • اما روابط را می توان آزمایش کرد. تفاوت ها و عادت هایی که بعد از یک بار با آن روبرو می شوید، ممکن است بعد از مدت زمان هم با اعصاب شما روبرو شوند. گاهی اوقات مسائل خاص، مانند امور غیرمعمول یا از دست دادن جاذبه جنسی، مشکلی در رابطه ایجاد می کنند. بار دیگر، فروپاشی تدریجی ارتباط و مراقبت وجود دارد.

    بدون توجه به علت، پریشانی در رابطه می تواند تنش، تنش، غم، نگرانی، ترس و مشکلات دیگر ایجاد کند. شما ممکن است امیدوارم روابط خود را فقط با خود برطرف کنید. اما برای غرق شدن، یک رابطه بد ممکن است فقط بدتر شود و در نهایت منجر به مشکلات جسمی یا روحی مانند افسردگی شود. روابط بد نیز می تواند مشاغل مربوط به شغلی ایجاد کند و بر سایر اعضای خانواده تاثیر بگذارد یا حتی دوستی هایی را نیز به همراه داشته باشد که مردم احساس می کنند که مجبورند طرفهایشان را انتخاب کنند.

    در اینجا مسائل معمولی است که مشاوره ازدواج می تواند به شما و همسر یا همسرتان کمک کند:

     

    وفاداری

    طلاق

    سوء مصرف مواد

    شرایط فیزیکی یا روانی

    مسائل مربوط به همان رابطه جنسی