مشاوره طلاق در دوران عقد

مشاوره طلاق در دوران عقد: متاسفانه امروزه شاهد جدایی و طلاق در دوران عقد هستیم.اکثر طلاق ها در دوران عقد به دلیل اشتباه در انتخاب همسر اینده صورت میگیرد.

متاسفانه ازدواج های امروزه اکثرا تنها از روی احساسات انجام می شود و منطق و ملاک ها و معیار های خاصی زمینه ساز ازدواج نیست و  یکی دیگر از عامل مشکلات زناشویی دوران عقد عدم شناخت کافی زوجین از یک دیگر است.متاسفانه خانواده ها نیز دخالت زیادی در ازدواج فرزند ها نمیکنند و بیان آن ها این است که فرزندم تصمیم گیرنده است.

مشاوره طلاق در دوران عقد

مشاوره طلاق در دوران عقد

او باید زندگی مشترک را شروکند  پس هر تصمیمی که دوست دارد بگیرید و در این مواقع دخالتی در تصمیم گیری نمیکند.پیش از ازدواج ظاهر و خصوصیات خوب به چشم دختر و پسر می آید اما پس از ازدواج و زمانی که دیگر ترسی برای از دست دادن همدیگر ندارند شخصیت واقعی وباطن را نشان می دهند.

مشاوره طلاق در دوران نامزدی

مشاوره طلاق در دوران نامزدی : چرا در دوران نامزدی طلاق زیاد شده است؟دلایل اختلافات در دوران نامزدی چیست ؟

راه های حل مشکلات در دوران عقد چیست ؟ نکات مهم برای حفظ علاقه در دوران عقد چیست ؟

اصلی ترین دلایل در دوران عقد می تواند چند برابر شدن هزینه های ازدواج و شروع زندگی مشترک ، تفاوت بین ظاهر همسرمن با تصوراتی که نسبت به آن داشتیم ،طولانی شدن زمان و دوران عقد ، ازدواج های کور کورانه و عجله ای و…. باشد. یو پی اس

خوشبختانه امروزه استفاده از مشاوره پیش از ازدواج پر رنگ شده اما با این باز هم اغلب مردم قبل از زدواج از مشاوره و نکات مهم مشاوره استفاده نمی کنند.

شما عزیان می توانید برای دریافت مشاوره طلاق تلفنی و جدایی در دوران نامزدی با مشاوران اول مشاور تماس گرفته و راهنمایی های لازم را درایفت کنید.

برای ارتباط با مشاوره تلفنی خانواده فقط از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به پیش شماره و کد از سراسر کشور با شماره درج شده مرکز مشاوران اول مشاور تماس حاصل فرمایید.


مشاوره جنسی خانواده
روی دوستی خود در زندگی زناشویی تمرکز کنید
مشاوره زناشویی در کرج