مشاوره ی تحصیلی تلفنی

مشاوره ی تحصیلی تلفنی :داشتن یک مشاوره در طول آماده شدن برای کنکور جدای از تلاش و زحمت فرد برای برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب برای آزمون تاثیر به سزایی دارد.

برای انتخاب یکمشاوره تلفنی تحصیلیخوب و زبده اول باید نکات مشاوره ای کنکور توجه کنید

 

در صورت تمایل ارتباط با یکمشاوره تحصیلی کنکورحرفه ای بر روی ب مشاوره نیاز دارمکلیک کنید.

 

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که آزمون های پیش از کنکور که بعد از تست زنی ها و مراحل برنامه ریزی زمانی و درسی از شما گرفته می شود به منزله توانایی نهایی شما و بالاترین سطح آمادگی شما در کنکور نیست.

شما در هر مرحله بعد ازتست زنیو آزمون هایی که از شما گرفته می شود با بررسی روند یادگیری،برنامه ریزی تحصیلیجدیدی به همراه  جزواتو تست هاومشاوره تحصیلیمورد نیاز، آمادگی شما را برای کنکور افزایش می دهد

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تلفنی

اینکه بگوییم افرادی که در کنکور رتبه عالی کسب کرده اند همگی یک مشاور داشتن ممکن است درست نباشد. بهترین مشاوره برای کنکور ممکن است از نظر افراد گوناگون متفاوت باشد ولی به طور کل یک مشاور خوب برای کنکور باید بهترین برنامه ریزی و زمان بندی را برای فرد در نظر بگیرد.

مشاور تحصیلی با یک برنامه ریزی تحصیلی و زمان بندی مناسب  و مدیریت زمان شما را برای ازمون کنکور اماده می کند.تیم مشاوره مالیم گروه با مشاوران متخصص شما را برای رسیدن به اهداف درسی یاری می کند.

یکی از راه های آمادگی برای کنکور تست زنی های مشابه آزمون است.مشاورین ما نسبت به سطح علمی شما در دوران مدرسه با تست هایی که از شما می گیرند شما را برای آزمون کنکور اماده می کنند و بعد از هر آزمون روند رو به رشد شما را بررسی می کنند و نسبت به رشد شما برنامه ریزی تحصیلی شما را تغییر می دهد و تا زمان شروع ازمون کنکور در چند مرحله تست های آزمایشی کنکور و نمونه سوالای درس های دوران مدرسه را با شما کار می کند.

شما عزیزان می توانید برای ارتباط با مشاوران مالیم گروه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب از طریق شماره ثابت تماس برقرار